Aneta Siejka

Aneta SiejkaWykształcenie:

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz studiów podyplomowych „Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła Szkołę Trenerów oraz Kurs Pedagogiczny dla Nauczycieli akredytowany przez MENiS.

Doświadczenie:

Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży mediowej od 2004 r., pracownik OMD Poland i Starcom Media Vest Group. W swojej dotychczasowej karierze odpowiedzialna za kampanie mediowe dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Onet.pl i wiele innych. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych (MediaTrendy, Effie). Działaczka społeczna i pomysłodawczyni kampanii społecznej „Matki 1 kwartału”, dzięki której wynegocjowała z Premierem 400 mln na dłuższe urlopy rodzicielskie.

Prowadzi zajęcia w WSR:

  • E-marketing
  • Innowacyjna promocja
  • Planowanie mediów
  • Reklama drukowana
  • Strategia reklamy

Interesuje się:

  • Reklama i Media – od planowania i strategii poprzez dobór efektywnych kanałów komunikacji do specyficznych grup docelowych, zintegrowanie kreacji z mediami a na implementacji strategii i negocjacjach kończąc.
  • Zarządzanie zespołem – style zarządzania, proces grupowy, motywowanie pracowników i efektywne zarządzanie czasem.
  • Nowoczesne Narzędzia Promocji – Zintegrowane Komunikowanie Marketingowe, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR), branded content, nowe media.

Warto zobaczyć:

Oceń:

Aneta Siejka

  • Aktualnie 3.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 3.7/5 (3 głosy)